Herinnering reis naar Birmingham, UK

Brigitte Mattens schrijft ons:

“In januari verstuurde ik mijn uitnodiging ivm de busreis naar het Quiltfestival in Birmingham.”

“In tegenstelling tot alle vorige quiltreizen die ik organiseerde komen de inschrijvingen nu slecht binnen. Dus ging ik op onderzoek naar de reden en ontdekte dat sommigen de uitnodiging niet ontvingen.”

“Als je mee wil, graag snel reageren, want ik moet het hotel nu snel kunnen vastleggen en momenteel zijn er helaas nog niet voldoende inschrijvingen om de reis te laten doorgaan.”

“Mocht je me al eerder gemeld hebben niet mee te reizen dan krijg je alvast mijn excuses dat je deze info nog eens krijgt. Van mensen die niet meereizen hou ik geen lijstjes bij en wie weet bedacht je je wel.”

“Wie wel ingeschreven heeft, kreeg zeker antwoord van mij en mag dit bericht beschouwen als vraag om de info te delen met anderen zodat er genoeg reizigers gevonden worden om de trip te laten doorgaan.”

Wij verwijzen naar ons eerdere artikel hierover. Daar vind je ook een link naar het PDF bestand met alle details.

Dit bericht werd geplaatst in Diversen, Quiltweekends, Tentoonstellingen, Wedstrijden en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op Herinnering reis naar Birmingham, UK

  1. Fernande Authuys zegt:

    Spijtig kan ik niet gaan, we zijn in Oostenrijk voor onze jaarlijkse vakanties ! al 14 jaren ! en altijd gedurende Birmingham !

    Like

Shrijf een reactie

