E-mail van Fernande belandt in spam

spam-mail-to-trash-iconFernande heeft ons allemaal een toffe e-mail gestuurd met wensen voor prettige feestdagen en een gelukkig nieuwjaar. Mijn exemplaar moest ik echter opvissen uit mijn map voor spam! Als zij jullie hierover zou informeren door een andere e-mail te sturen, belandt die misschien ook in de spam. Daarom vraagt zij om jullie langs deze weg te verwittigen. Heb je die e-mail nog niet gezien, kijk dan eens in je eigen map voor spam! Als je wil, kan je onderaan dit berichtje jouw reactie plaatsen.

Dit bericht werd geplaatst in Diversen, Feestdagen en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

4 reacties op E-mail van Fernande belandt in spam

  1. Fernande Authuys zegt:

    bedankt Wouter ! groetjes

    Like

  2. Som Sommeke zegt:

    Gevonden, gewoon in m’n inbox! Bedankt Fernande (en Wouter)!

    Like

  3. Josiane Van Craenenbroeck zegt:

    Ik kreeg de mijne ook gewoon in mijn inbox.

    Like

  4. Chris Van Goethem zegt:

    Mijn beste wensen en veel patchwork en veel inspiratie voor 2016! Chris van goethem

    Verstuurd vanaf mijn iPad

    Like

Shrijf een reactie

