Nog meer impressies van het quilt weekend 2015

Galerij | Dit bericht werd geplaatst in Fotogalerijen, Quiltweekends en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

2 reacties op Nog meer impressies van het quilt weekend 2015

  1. Yvonne aka sommeke zegt:

    Blij dat ik er bij was! Bedankt Fernande voor de organisatie, volgend jaar wil ik weer! ;-)))

    Like

  2. Agnes Ostendorf zegt:

    Het was zo leuk, gezellig, heerlijk, prettig, en zo fijn om iedereen weer te zien!! Ik heb met (bijna) iedereen een praatje kunnen maken en zo hard en vreselijk veel gelachen….
    En o ja….. ik heb ook nog 17 blokken van mijn rode Dear Jane kunnen naaien op m’n naaimachine.

    Tot volgend jaar allemaal!!! Agnes Ostendorf

    Like

Shrijf een reactie

